Freebies | Doodles

12/03/2013 05:11:00 PM

Assalamualaikum .



First of all , ini first try doodle . Baru belajar tadi dan alhamdulillah menjadi . So aku nak share dengan korang . However disebabkan aku baru je belajar kepala , so kepala je lah aku bagi dulu . Hahahhaha


Jenis dia aku bahagikan mengikut tudung . Tudung 1 tone , 3 tone dan bercorak . Lol

1 TONE




BERCORAK






3-TONE [GRADIENT]








P/s : Aku nak bagi secara random bookmark yang aku buat . Tapi syaratnya kena klik ni : http://bit.ly/17lDsR7 &  http://bit.ly/1ciJt0B . Bila dah klik sila komen done . InsyaAllah dapat sorang 1 . Quote dan gambar boleh pilih sendiri :) Mudah kan ? Dan dihantar secara post biasa . 

pp/s : Kalau ambil , komen :)






You Might Also Like

2 comments

  1. comel =) . Tapi knapa doodle tu mcm terkejut? hoho

    http://hanismasturina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohoho . Tak tahu nak draw mulut dia . :D

      Delete

Terima kasih !

Popular Posts

  • Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera ASASI NI APA? Asasi (foundation) ni sebenarnya fast track ke degree selain daripada...
  • Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera wuhuu kini aku kembali ke bandar Kuala Lumpur yang tercinta sempena cuti Thaipusam pada hari I...
  • Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera Tak pernah aku rasa puas hati dengan ending buku-buku fixi melainkan yang ini. Yan...
  • Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera Wuhuu I’m back. So selepas beberapa siri pengenalan kepada Asasi Undang-Undang UiTM dan...
  • Assalamualaikum wbt & selamat sejahtera Faq lagi. haritu tentang requirement. Sekarang ni , pasei asasi undang-undang tu sendiri. Soal...

Like us on Facebook

Daisypath Anniversary tickers